torsdag, februari 18, 2010

SJUKASTE PÅ LÄNGE

Ska berätta det där sjuka idag som hände som fick mig att fundera på om jag skulle skratta eller gråta..

I morse började jag och Tobias bråka, som alla gör i ett förhållande. Jag har fått min mens efter vet inte hur många månader och har börjar med nya p-piller m.m Är ju riktigt förjävligt för jag är lättirriterad och surig nu, men iallafall. Vi tjaffasade om vad vi skulle äta till frukost vilket man inte gör slut av och flyttar isär vilket min tjejkompis trodde.

Så när hon kom hit idag och jag skulle följa med henne ut och röka så säger hon "Jag måste berätta en sak för dig Sandra.. Jag tycker om Tobias jättemycket och nu när ni gjort slut så vill jag vara med honom, hoppas du inte blir sur?!" HAHA, viste inte om jag skulle skratta eller gråta. I Flera timmars tid när vi spelar kort, håller på med Tobias dator så skriver hon sms till honom, hon skriver " Vad tycker du om mig?", "Snälla svara, vad tycker du om mig?", " SVARA DÅ, vill du sova hos mig inatt?". VAD ÄR DET DÄR FÖR JÄVLA BRUD BÖRJAR MAN JU UNDRA?

Sen går jag ut med henne igen när hon ska röka, då tjatar hon hela tiden att jag ska säga åt Tobias att han ska packa sina saker och ta med dom till henne och bo där, att han ska sova där och direkt jag går på toan så hör man henne säga till Tobias att " Varför svarar du inte på mina sms?"

Hon tog Tobias nummer för 1 vecka sedan, hon har sagt att hon bara vill vara vän med honom när jag frågade varför hon skulle ha hans nummer. Sen rätt som det är NÄR hon tror att vi gjort slut för ett litet tjaffs så är hon kär i honom! Sen i flera timmars tid terrar han med sms när vi sitter i samma rum som Tobias och att hon säger till mig att hon vill ha honom.

JAg och Tobias har varit tillsammans snart i 1 år, vi bor ihop och är förlovade. Hur kan man då sluta älska någon på 1 timme och vilja gå till sin förra flickväns kompis? HAHAHHA

HAHAHAHHA!! Allt detta = SKRATTRETANDE!

1 kommentar:

Sabina sa...

Åh, herregud, vad är de tför människa du har haft i din närhet? :P hahaha!
Hoppas allt är bra med dig :)