söndag, februari 14, 2010

100214

Igår gick vi upp kl 05:00 för 06:00 kom mamma och pappa och hämtade oss, tog bilen in till Sandviken och åkte med Eckerölinjens dagskryssning över dagen, hade riktigt trevligt och god mat på båten och allting. Kom hem runt 18 tiden igår så då hämtade jag Alice och körde ner till mamma och pappa, sen åkte jag och Tobias och sjöng SingStar schlager med Cia en stund innan vi åkte ner till mamma och pappa igen och kollade på Melodifestivelen som var från Sandviken.
Sov hos mamma och pappa inatt och har nyss vaknat, ska äta frukost nu med Tobias och kolla lite på OS.

Här kommer lite bilder..

Jag och Tobias lyckades inte så bra med pusskort.
Tobias och pappa köpte sig en varsin öl och jäger.
*SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL*
Jag och mamma tog oss en varsin drink, dock drack jag alkoholfri eftersom jag
skulle köra bil från Sandviken och hem m.m
Alkoholfri drink - Las Vegas
Isflak på östersjön.

Inga kommentarer: