måndag, februari 22, 2010

R.I.P

Min bror och Tobias kom precis hit och tog min älskade säng, det jag legat på varje natt i nästan 10 år nu. Den är den skönaste sängen jag någonsin sovit i.

Nu är den på soptippen, R.I.P älskade säng.

Känns konstigt att börja sova i en annan säng nu istället för min sköna 120 säng. Men det känns ändå skönt att kunna ha en större säng så man slipper ligga och trycka mot varandra hela nätterna så nu är Tobias glad också. Snart kommer nya sängen, en 140 säng får det bli tills vi skaffar oss en 160 säng (dubbel).

När dom kommer snart ska jag pussa min Tobias, min min min min föralltid. Nu känns det verkligen som att jag kommit in i vuxenlivet, HÄRLIGT. I flera år har jag längtar efter att hitta den rätta killen och flytta ihop med, att förlova mig och dela min fritid med någon man verkligen älskar. Nu är den tiden kommen och jag kan inte bli mer än lyckligt fast vissa dagar känns mer och mindre SKIT.

Inga kommentarer: