torsdag, februari 04, 2010

TOBIAS PIIPPOLAINEN

Det är svårt att förklara när ord inte räcker till, kan inte ge dig allt men du vet att jag vill. När jag är ledsen tänker jag tillbaka på den 2 maj 2009, dagen då det blev vi och jag fick allt jag önska.

Jag tror ingen förstår, det vi delar tillsammans när vi är med varandra, det känns som tiden stannar. Du hjälpte mig upp och tog tillbaka min glädje, trodde aldrig kärlek skulle kännas såhär rätt.

Tobias, du är allt jag någonsin velat ha, varje andetag med dig känns så underbart. Jag säger så mycket men det här är sant, du är den rätte så håll hårt i min hand. Första ögonkastet det var kärlek redan då, du har gett mig ett nytt liv och något att tro på, vi ska vara dom som klarar allting tillsammans, och har jag dig vid min sida skiter jag i allt annat.

Jag älskar dig Tobias, nu och föralltid!

Inga kommentarer: