onsdag, februari 03, 2010

100203

Godmorgon! Har varit vaken sen 07:00 då Alice var helvild och hoppade runt i sängen och sprang på Tobias och mitt huvud. Jag vart pigg så gick upp med henne så Tobias får sova ut idag. Ska göra lite frukost på sängen åt han om någon timme, tror han kommer uppskatta det.

Nu ringde svägerskan, vi ska besikta hennes bil idag så hon gav lite tips på hur bilen funkar, hehe. Hon är så snäll så!! Nu s0mnade Alice på mitt lår, ska kolla lite på TV nu.


Fast jag inte visar det så älskar jag mina syskon jättemycket. Dom är av mitt kött och blod och kommer alltid vara det. Att ha syskon är väl det bästa som finns, lik som vänner och föräldrar. Hur som helst så älskar jag er mina fina syskon!

Världens bästa, snällaste, roligaste bror Andrej!
Finns ingen som är så hjälpsam som han är!
Min älskade syster Nina.




Inga kommentarer: