tisdag, februari 09, 2010

BAKAT

Sidådär ja, nu har man kladdkakan klar, grädder står i kylen och vaniljpannacottan är i frysen. Ska kleta på lite mascara sen ut och skotta fram bilen, det har snöat hela dagen och inte lite heller, hur mycket som helst.

Sen ska jag in och hämta Alice och kladdkakan med grädden och åka och hämta älsklingen vid bussen nu om 20 minuter. Sen ska vi ner till mamma och pappa, fika och jag ska ringa runt lite samtal, VIKTIGA samtal.

Sen ska jag hem för då kommer Jennifer och Matilda en vända sen ska jag göra kycklingklubbor, ris och currysås och till efterrätt blir det pannacotta, får se om jag och Tobias åker och hyr en film också eller om det är något bra på TV ikväll, det visar sig. Ska iallafall ha myskväll idag. Skönt att kunna krypa ner i soffan med filt, tända ljus, älsklingen och en skål popcorn mitt i veckan, synd för er som inte bor ihop med era pojk/flickvänner då man inte kan ses varje dag, som ett förhållande jag hade förut, kunde bara träffas på helger och det suger. Jag är så nöjd med min Sambo och fästman Tobias, är så tacksam för att jag har honom och en söt liten missekissemjau.

Idag är jag glad.. som ni kanske märker, hehe!

Inga kommentarer: