tisdag, februari 09, 2010

100209

Hej! Igår skrev jag ingenting här, första gången på läääänge det inte ens kommer upp 1 inlägg. Igår var det ändå ingen bra dag så hade inte nå bra att skriva om. Åkte in och hämtade Tobias från skolan, sen hämtade vi Cia. Åkte till Hofors hem till henne och sjöng Sing Star och drack kaffe. Åkte hem vid 20:00 tiden och kollade på tv och åt nudlar. Somnade i soffan 22:00 och Tobias väckte mig vid 23:00 tiden att vi skulle lägga oss.

Vaknade kl 09:00 idag och har diskat och plockat undan, ska bädda sängen nu och göra nå mat att äta, tror det blir varma koppen potatis & purjolökssoppa. Nu lyser solen in här i vardagsrummet och lilla Alice sover på mig.




Dagens planer..
Ska till Arbetsförmedlingen med lapp som ska skickas till försäkringskassan, sen ska jag baka en kladdkaka och hämta upp Tobias vid bussen 15:15, då ska vi ner till mamma och pappa, fika där och sen ska jag ringa några samtal. Ikväll blir det laga god mat, kycklingklubbor, ris och currysås, sen popcorn och film.

Ha en bra dag alla så hörs vi när jag är hos mamma och pappa!

Inga kommentarer: