fredag, februari 05, 2010

STÄDA

Nu är jag hemma i lägenheten igen, Alice verkar jättetrött efter att ha lekt med stora missarna hela morgonen. Så nu somnade hon fint på min mage lite halft hängandes över min axel, sötnosen. Hon slickade lite på min kind först sen somnade hon in, sötsnöret mitt. Hon är så goooo när hon är trött, hon är som en lite gummisnodd, går att göra vad som helst med henne, har aldrig varit med om en sån kramsjuk kattunge, men när hon väl leker då är hon vild. Ångrar mig inte en sekund att jag tog lilla Alice, hon är min och Tobias lilla bebis, vår fina dotter!

Nu ska jag ta tag i lägenheten, först måste jag flytta bort Alice från mig bara. Ska städa hela lägenheten och dona och greja, sen ska jag tvätta.. SÅ SKÖNT MED TVÄTTMASKIN. I eftermiddag ska jag bland annat till läkaren i Hofors och sen ska jag handla med Cicci tills i morgon, mer om det efter städningen, hörs när jag är klar!

Inga kommentarer: