måndag, februari 22, 2010

KLADDKAKA

Tidigare idag hämtade jag brorsan och skjutsade ner han till pappa för han skulle låna deras bil, sen när jag kom hem så kom Tobias hem från skolan och fan vilken helvetes dag det vart sedan dess. Nu är Tobias med brorsan och jag har bakat en kladdkaka som vi ska äta sen när Tobias kommer hem sen, hade grädde som går ut i morgon så viste inte vad jag skulle göra så nu går den åt iallafall.

Ikväll ska vi göra Kinamat och äta, kyckling med bambuskott lök, paprika, morötter, purjolök och jasminris till, GOTT GOTT!

Det snöar massa ute nu, jag som trodde det inte skulle bli nå mer snö nu på några dagar, har ju varit snöstorm hela helgen. Sen är det inge roligt längre med all snö ute, som Sabina brukar säga "Någon där uppe som har jäkla mycket mjäll". HAHA, älskar den kvinnan! Hoppas Tobias kommer hem snart så det blir kladdkaa, hörs sen!

(Bild lånad från recept.se )

1 kommentar:

Jenny sa...

hoppas kladdkakan ska smaka då :P