fredag, februari 26, 2010

100226

Godmorgon, ni är väl vaken en Fredag som denna? Jag har längtat efter den här Fredagen i 1 veckas tid nu, äntligen är den kommen och det gör inte ett skit att det vräker ner snö ute för jag är glad ändå.

Har ju inte berättat vart jag och Tobias ska i helgen men det ska jag göra nu. Han har ju fått lov och vi har inte vetat vad vi ska göra under lovet, men förra veckan pratade jag med Jenni och vi bestämde att vi ska åka ner till henne, Christian och deras dotter Nova. Det kommer bli en superhärlig helg i Stockholm med dom. Så ikväll runt 18 går vår buss ner till Stockholm, vi kommer hem på Måndagkväll men kommer ha med mig dator ner så blir iallafall 1 uppdatering om dagen med bilder m.m så jag får inte glömma att plocka ner mobilsladden.

Och inte nog med att vi åker ner till Stockholm ikväll, Jenni fyller år idag också. GRATTIS på 21 års-dagen gumman, ska fira dig i morgonkväll med ett par drinkar/öl ute på krogen, kommer bli en grym helg. Som jag har längtat

Nu snart ska jag hoppa in i duschen, sen fixa mig så jag är klar och kan packa ner det sista. Plattång, smink, ah ni vet hur mycket tjejer alltid har med sig fast man ska bort 4 dagar bara. Sen blir det att äta lite Tacos till lunch och kvällsmat får bli banan på bussen ner till Stockholm. Har betalt räkningar nu på morgonen så allt är klart, städade lägenheten igår så den glänser. Kattvakt har vi så det ända som behövs göra är att inhandla lite saker till bussen sen innan vi åker. Hörs i eftermiddag!

Älskar min Tobias mest av allt på denna jord!
Tillsammans är vi oslagbara.

Inga kommentarer: