lördag, februari 06, 2010

100206

Godmorgon! Igår åkte jag och Cia till Sandviken, gick in på DollarStore där jag köpte 10 pack strumpor till Tobias, sen handlade vi allt tills idag då vi ska göra 3 rätters middag. Sen hämtade vi upp älsklingen min som jag kramade och pussade så mycket på så han blev hungrig, så det fick bli skärpmat på donken innan vi åkte hem.

När vi kom hem spelade vi kort, tände ljus, åt cheescake och drack kaffe. Sen kom brorsan hit så Tobias och han fixade hit köksbord och andra soffan. Ska knäppa kort på hela lägenheten senare idag!

Just nu sitter jag här i vardagsrummet och äter en ostfralla med ost och gurka på, dricker juice och ska snart börja platta mitt lockiga hår, Tobias får sova tills 11 för då kommer pappa hit med ett nytt vardagsrumsbord åt oss, myyysigt när allt är klart.

Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta lite av tillvaron, läsa nyheterna! Måste en vända till glasbanken också kom jag på. Aja, hörs om en stund!

Inga kommentarer: