torsdag, februari 04, 2010

TIME TO SAY GOODNIGHT

Åh heliga maria! Suttit och läst aftonbladet, Carola tror att jorden kommer gå under för hon hade läst det där om att det kommer hända jordbävningar m.m som det gjort nu i Haiti. Vafan, om jorden går under går den under, that´s it. Dör iallafall lyckligt då.

Idag när jag kom hem från sjukhuset så gjorde jag och Cicci Cheescake, gottigotti. Den ska vi äta i morgonkväll när jag hämtat älsklingen! Saknar han så otroligt mycket nu, kommer kännas konstigt att sova utan honom. För er som inte läst så är han på mönstring iför lumpen i Stockholm och kommer hem i morgonkväll. Ska krama och pussa på han massa då! Han skrev ett gulligt sms nyss " Älskling, saknar dig nu ju. Kommer inte kunna sova utan dig ju och nu kollar jag på tv här borta utan dig ju. " Lilla bebisen min, ska ringa han snart och prata lite innan jag ska lägga mig. I morgon händer det mycket saker, skriver när jag vaknar. Godnatt!




Min nya T-shirt!

Inga kommentarer: