torsdag, februari 25, 2010

100225

Godmorgon! Ni har väl vaknat där ute? Vet iallafall en brud som är vaken, nämligen Lisa som gick körkort igår. Var nyss in och läste hennes blogg om att hon skjutsat sin pappa till jobbet för att kunna ha bilen idag. In och läs hennes blogg här så kan ni gratta henne till körkort på samma gång.

Vist är jag snäll som länkar till folk?

Jag gick upp kl 04:00 i morse med Tobias, sen drog han till praktiken så jag la mig igen och vaknade nu. Sitter och mumsar i mig en Risifrutti Vintermums, hur goda som helst. Någon som smakat den?

Hur som helst.. Nu ska jag städa och plocka undan här sen kurera mig resten av dagen med nässpray, halstabletter, huvudvärkstabletter, tobias och tacos. Men kan inte röra mig ut fläcken på ett tag nu för lilla Alice ligger och sover på mitt lår, som vanligt vill säga.. Hörs om en stund igen.

Inga kommentarer: