fredag, februari 05, 2010

100205

Godmorgon! Kan säga att det gick bra att sova själv inatt fast man saknade Tobias. Men nu är det inte många timmar kvar, eller jo. Om 12 timmar rullar tåget in i Gävle, får se om jag hämtar honom där eller om han tar bussen till Sandviken.
Idag ska dom göra alla saker där på mönstringen, alltså alla test. Lycka till gubben, fast du inte läser detta men ändå!

Nu ska jag äta lite frukost, rostad macka med skivad Alice på! HAHA, skoja. Min lilla tös springer omkring med stora missarna hos mamma och pappa nu, sov här igår för det är så tråkigt att sitta själv och gå och lägga sig hemma. Ska ändå ringa runt massa samtal härifrån nu. Ska åka iväg och handla med Cicci sen också tills i morgon, då vi ska göra 3 rätters middag.

Dags för frukost nu folk! Hörs senare..

Min vackra älskling,
snart har jag dig i mina armar igen.
Älskar dig Tobias!

Inga kommentarer: