söndag, januari 31, 2010

BLOND SANDIE?

Godkväll! Skulle ni kunna se mig blond? Har haft det förut, när jag var yngre men dom senaste 5 åren har mitt hår varit svart. Bilden här brevid gjorde jag om i PS, för att se hur det skulle se ut bara. Har beslutsångest om vilken hårfärg jag vill ha.

Är kvar hos mamma och pappa, men vi ska väl snart bege oss hemåt. Ska upp tidigt i morgon, ska in till Gävle kl 08:30, eller ska åka då! Sen ska jag stanna i Sandviken och luncha med girlsen, blir en vända på stan då också och kika runt.

Resten av dagen blir att sätta upp hyllor på väggarna, fixa och dona med allt som inte är klart i lägenheten, ska be pappa komma med databordet också, drygt med betongvägg. Går knappt att borra i det, sist gick borren av, haha!

En sista sak innan jag säger hejdå och godnatt...
Ni snorungar som ringer mig med dolt nummer och har gjort det i 1 år snart, idag skrek ni rakt ut i telefonen. Bara så att ni vet bryr jag mig inte ett dugg och det är inte så svårt för polisen att få fram ert nummer.
Tänkte bara säga så ni vet, fortsätt gärna för jag bryr mig inte ett dugg, så om ni tycker det är roligt så varsegod! =)

Inga kommentarer: