lördag, januari 30, 2010

100130

Godmorgon! Gud va skönt att kunna ligga kvar i sängen och sova hur länge man vill med älsklingen brevid sig. På veckorna vaknar man ju upp när han ska upp till skolan sen somnar man om när han gått och vaknar upp själv, förutom att lilla Alice alltid finns där också då.

Vaknade tidigt idag för att vara helg, lilltösen låg och sög på mitt lillfinger. Men inge mjölk kommer ut därifrån inte. Sen la hon sig mellan mig och Tobias och skulle pussas massa, hon var uppe i ansiktet och skulle gosa. Nu har vi två gått upp och Tobias sover fortfarande, så nu ska jag ta mig en låååång varm dusch sen ska jag göra frukost åt Tobias på sängen.

Idag ska vi iallafall åka och hämta mamma och pappa sen ska vi åka och storhandla antingen i Falun eller Sandviken, får se vart. Blir iallafall Maxi Ica.
Sen ska vi äta Langos hemma hos mamma och pappa ikväll, brorsan och hans tjej kommer dit också. Ska bli riktigt trevligt, spela familjespel m.m Får se om vi sover kvar där också, det visar sig. Alice ska med iallafall så hon får leka med stora missarna.

Hörs senare idag! Ska försöka ta massa bilder också.

Sötnosen Alice! Så himla mysig såhär på morgonen.

Inga kommentarer: