måndag, januari 04, 2010

100104

Godmorgon! Hade inte så mycket att skriva igår så blev ingen uppdatering. Jag och Tobias hyrde film, satt upp lampor och gardiner. Kl 22:00 åkte han iväg in till Gävle med killkompisarna till Escape och spelade dataspel hela natten så kl 08:00 i morse hämtade jag honom vid bussen. Roligt för honom att göra något med grabbarna ibland.

Ni kan väl gissa om han sover nu va? Vart vaken hela natten. Själv har man vart och snacka lite med folk, haft småmöten som gick käpprakt åt helvete. Ska börja med maten nu sen böka ner mig hos Tobias och ge honom mat på sängen, det kommer han uppskatta. Ska iväg och lämna in filmen senare och gå till bibblan med böcker, ikväll blir det nog BIO, vi får se.

Lite bilder med camen från igår.

tummen upp för mig som inte haft piercingarna i näsvingarna i på 1 månad snart.
Kan inte se en framtid utan dig vid min sida.
Mys igår i soffan.

Va nyss in till älsklingen som ligger och sover. Han är så otroligt söt, han är som en liten bebis. Han ligger och spretar med fingrarna, pratar, snarkar och gör små ljud. Sen ligger han med öppen mun och typ smaskar. Jag la mig brevid och pussade massa på honom, han mummlade "håll om mig" . Gud så vacker och underbar kille man har, är lycklig. Tillsammans klarar vi ALLT.




Inga kommentarer: