onsdag, januari 27, 2010

SNÖOVÄDER

Godkväll! Gud vilket väder det blev idag då, har varit helt slut och haft ont i magen, huvudet, febrig och uscha.
Tog mig till Ungdomsmottagningen som jag skrev tidigare och sen hämtade jag Tobias i Storvik för det blev fel på bussen, vi åkte till syrran och hennes kille i Åshammar där vi satt och drack te, pratade och skrattade i 2 timmar.

Väl hemma så har jag duschat och busat med Alice, vår lilla älskling. Hon är så mysig när hon är trött och gosig, ska vara i knät och sova och bara mysa och kurra runt. Lilla flickan, duktig som fick spruta igår också, blir en till om 4 veckor.

Ska sova strax, Tobias har lagt sig redan. I morgonbitti ska jag på gruppträff på Miroi kl 09:00 sen ska jag ner till pappa och ringa tusen samtal. Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, Biblioteket, Plikvärket (stockholm, åt Tobias), Swedbank, Tele2. Sen ska jag ringa om elbolag, hemförsäkring och Internet. Sen ringa och kolla med Comviq om abonemang, måste fixa något som är billigt att ringa hemtelefoner för det blir dyrt att ha kontantkort när man lär ringa så mycket samtal till hemtelfon.

Ne nu ska jag sluta babbla, ska säga godnatt till folket på msn och krypa ner vid min älskling, tätt intill och somna med Alice och Tobias. <3




Inga kommentarer: