onsdag, januari 13, 2010

100113

Godmorgon! Igårkväll när vi hade ätit varm macka började jag må jättedåligt, kokade av feber, kallsvettades, frös, hade sånna värkar i magen så jag nästan svimmade av. Spydde massa och kan säga att jag ALDRIG haft sån smärta i buken, trodde jag skulle dö. Efter mycket om och men så tog jag en alvedon och kunde somna inatt. Tur att Alice sov i vardagsrummet annars hade jag aldrig kunnat sova, hon ska ju ligga på magen, mellan kuddarna och man är rädd hela tiden att man inte ska göra henne illa genom att råka trycka ner armbågen i magen på henne som Tobias råkade göra.

Iallafall så är han i skolan nu och jag sitter här i vardagsrummet, mår jätteilla men försöker äta lite fil, sylt och flingor nu. Allt försvann igår när jag spydde i 1 timme så får se om detta håller sig kvar. Tobias var såhär förra vecka i 4 dagar, men han spydde aldrig men mådde jätteilla och allting. Det smittade väl av sig på mig nu!

Idag MÅSTE jag träffa brorsan fast jag inte vill gå utanför dörren men det är viktigt. Sen ska jag ringa HoforsHus och höra om dom är snål på värmen för det är svinigt kallt i lägenheterna, inte bara vår lägenhet det är kallt i. Det ska ju bli varmare när det är kallare ute och vi har elementen på högsta och ändå är de kallt, det drar in massa luft från ventilerna vid fönstret också men vi har stängt och ändå kommer de in kallluft, dåligt isolerat? svar: JA

Nu ska jag fortsätta försöka få i mig frukosten! Hörs om en stund igen..

Har man inte ekonomi har man inte platt-tv, that´s it.
Ska inskaffa direkt när det finns pengar.

Inga kommentarer: