fredag, januari 29, 2010

MYSKVÄLL

Godkväll! Har kommit hem för 1,5 timme sedan ungefär. Efter ungdomsmottagningen åkte jag till Apoteket med mamma, hämtade ut lite saker och fick även tabletter för att jag inte får i mig alla vitaminer från mjölk och kött.
Åkte ner till pappa och åt lunch med han sen åkte jag hem en stund sen hämtade jag mamma och pappa och åkte till posten och tog ut lite biljetter till Stockholm och handlade hem lite mat. Sen hämtade jag Tobias i Sandviken strax före 16 tiden.

Vi åkte in till Valbo och lämnade en tavla på Ikea, vi fick en ny. Sen kollade vi runt på hela Ikea, köpte två svarta hyllor som ska upp i vardagsrummet, potatisskalare och lite småsaker. Sen gick vi in i Valbo och jag köpte 2 nässmycken (små grejer med diamanter, har låtits hålen dragits ihop nu för jag hade ju töjt ut dom förut), sen var det 75% på alla kläder i en butik där så Tobias som aldrig köper kläder hittade två jääättesnygga jeans, ni får se kort i morgon på dom och ett skärp. Sen handlade vi leksaker, matskålar och matskålsunderlägg till Alice på djuraffären sen godis och chips på Coop.

Väl hemma plockade vi in alla grejer och vi gjorde mat, Kycklingbitar i cocosmjölk med lök, paprika, nötter, morötter, bambuskott och sen ris till. MUMSIGT!

Kollar på Let´s Dance nu och Alice sover i Tobias tröja, våran lilla tjej. Klarar knappt av att vara ifrån henne några timmar, saknar vår lilla tös hela tiden. Så underbar och charmig kattbebis. Nu blir det TV, tända ljus, gottigott i soffan resten av kvällen.

Jag älskar dig Tobias Piippolainen!
Utan dina andetag vid min sida natt som dag kan jag inte leva.
Du förgyller mina dagar och du är mitt allt älskling.
Forever you and me! <3

Inga kommentarer: