torsdag, januari 14, 2010

TORSDAG

Sådär ja, nu är disken borta, vi båda här hemma är nyduschad och morgondagen är planerad sålänge det inte blir ändringar, men det tror jag inte. Lillfisan sitter i Tobias knä nu och vi kollar på tv, hon börjar bli trött nu. Hon är precis som en liten bebis, fast mindre jobb då.

Nu ska vi snart sova för Tobias ska upp till skolan i morgon tidigt. Tobias har lekt superman nu ikväll så har fått mig ett gott skratt. Morgondagens planer skriver jag inte nu men vi ska inte sova hemma i lägenheten iallafall, hörs i morgonbitti när jag vaknar, troligtvis tidigt för jag lär städa klart och packa.

Tycker inte om vintern, man blir så torr i huden och lillfisan Alice klonar så både jag och Tobias är helt uppsvällda i fingrarna och har stora sår. Sen är vi jättetorra om hela kroppen men i morgon blir de lite spa, så jaa. Godnatt på er..

Inga kommentarer: