fredag, januari 15, 2010

100115

Åh äntligen Fredag! Gick upp vid 10:00 tiden idag och åt frukost, fil, banan, flingor och lite sylt. Har blitt beroende av det till frukost. Sen satt jag igång och städade så nu är hela lägenheten fin och glänser. Gjorde rent allt. Har ätit lite nu och ska snart börja packa ihop lite småsaker som vi ska ha med oss idag jag och Tobias.

Ska ha med kattlådan, sand, kattmat, kattleksaker. Ska göra rent åt mössen nu medans Alice sover, eftersom dom lär springa lösa medans. Sen ska jag packa ner lite hud/hår produkter som ska med och nå kläder. Sen kommer pappa och hämtar mig och Alice. Sen ska vi ta upp Tobias också. Ska sova hos mamma och pappa inatt för vi ska äta med dom, sen ska jag och Tobias basta och umgås med dom ikväll. Mössen får va kvar här uppe för dom klarar sig en natt själv.

Kommer uppdatera hela dagen med massa bilder och sånt. Nu ska jag fixa mig själv lite och packa ihop det som ska med. Hörs om en stund igen!

Inga kommentarer: