onsdag, januari 06, 2010

100106

Godkväll! Sitter just nu med lite glögg med russin i och dricker, till det tog jag en pepparkaka. Julen är över men glöggen får mig på julhumör igen, så gott och mysigt att sitta och dricka inne i värmen eftersom det är -30 grader ute och snöar.

Idag har jag umgåtts med Melisa medans älsklingen var hos Christoffer. Har haft en trevlig och halvslapp dag precis som det ska vara. Nu ikväll händer det inte så mycket, ska nog mysa ner mig i soffan med Tobias sen blir det sovdags efter sprängaren är slut, någon film eller va det är.


I morgon blir det nästan fullt upp. Morgdagens planer får ni i morgon när jag vaknat. Ha en fortsatt trevlig kväll, Godnatt!


Vet att jag ser förjävlig ut utan piercingarna i näsvingarna men men, thats life.

Kan inte ha dom i nu för jag är så in-i-helvetes förkyld.



Inga kommentarer: