fredag, januari 15, 2010

GARPENBERG (NÄSTA HELG)

Nu är jag hemma i Fagersta igen, var hem till lägenheten en sväng och träffa Cia och Emelie, umgicks en stund med dom och hoppas vi kommer kunna göra det mer någon dag, alltid trevligt.

Snart kommer Andrej och Cicci hit och då blir det mumsig Tacopaj och sallad. Sen blir det Let´s Dance ikväll och sen kanske någon film om det går på TV, här hos föräldrarna finns ju alla kanaler ju så det är nice, hemma har vi bara 1,2,4, tv24 och barnkanalen vilket suger.

Nästa helg blir det en tripp till Garpenberg i Dalarna, ska hälsa på min älskade vän Sabina, hennes karl Jocke och deras söta dotter Nellie. Ska bli riktigt roligt att få komma dit, inte så ofta vi ses nu för tiden. Lika som med Jenni som bor i Stockholm, önskar att alla BRA vänner kunde bo närmare men när man väl får träffa dom blir det riktigt trevligt och mycket skratt.
Lite bilder på mig och Sabina sen några år tillbaka....

Sabina och jag i Gävle, när vi lånade syrrans lägenhet.
Sabina, Tobbe och jag när vi fotades i studio.
Har tusen kort därifrån, kan visa någon dag när jag hittar skivan där dom ligger.
Jag och mitt plommon sommaren 06.

1 kommentar:

sabina sa...

Åh vännen! Det ska bli så underbart roligt att ses igen! Det är synd att vi inte bor närmre varandra. Vi som haft så jäävla roligt ihop =)
Vi får höras av närmare helgen :)


MAssa kramar till dig vännen! <3