lördag, januari 30, 2010

MYSKVÄLL MED FAMILJEN

Ja nu var man då äntligen klar med dagens sysslor. Var till Falun och handlade, vart på Citygross. Vart en hel del mat så nu har vi hemma ett tag så det räcker.

Var hem och lämnade all mat och tog med Alice och hennes leksaker , matskålar och bebismat och åkte ner till mamma och pappa nu. Mamma håller på med Langor, så himla mumsigt. Ni får se kort senare! Nu ska jag ge Alice kattgodis jag köpte åt henne idag sen ska jag se lite på Hockey, brynäs spelar ju.

Resten av kvällen blir det TV, mys med godis och familjespel. Synd att jag och Tobias bor så långt ifrån vår andra familj, hans mamma, man och 2 syskon. Inte så ofta man träffar dom, får ta och ändra på det tycker jag. Mer tid med familj tycker jag.

Ska se nu om mamma behöver någon hjälp i köket. Hörs efter maten igen!


Inga kommentarer: