söndag, januari 17, 2010

BINGOLOTTO

Åh härlig dag med massa familjespel som fia med knuff, 4 i rad, kort, Yatzy och massa mer. Nu är Andrej och Cicci här, vi har precis ätit och kl 19 ska vi alla spela bingolotto tillsammans. Sen vid 21 tiden ska jag och Tobias åka hem, pappa ska skjutsa hem oss. Skola i morgon och jag ska till Miroi så lika bra att sova hemma då. Så nu innan bingo ska jag packa ihop alla Alice leksaker, matskålar m.m så allt är klart. Finns ju 2 andra katter här så hon har saker så hon klarar sig.

Får se om vi hörs nå mer senare! Annars i morgon..

Saknar när Leif Loket Olsson hade Bingolotto, han var en riktigt goding. Vist?

Nu ska jag se till att vinna pengar eller en resa,
skulle ju inte sitta helt fel.
Jag och Tobias drömmer oss bort varje dag om att åka utomlands.

Inga kommentarer: