lördag, januari 02, 2010

100102

Godkväll! Inatt sov Carro hos oss, vi satt och spelade kort igårkväll och hade trevligt. Idag medans Tobias firades av sin pappa i Sandviken åkte jag, mamma och Carro till Valbo. Köpte massa saker på Ikea, en hel vagn full till lägenheten. Sen så shoppade jag, var ute efter ett linne men blev tusen snygga underkläder, BH, smink och hårband.

Carro åkte vidare hem mot Gävle när vi var klara i Valbo, var där tills affärerna stängde. På vägen hem tog vi upp födelsedagsbarnet i Sandviken och nu sitter vi hos morsan. Ska snart bege oss hemåt med alla saker. I morgon kommer mamma och pappa och borrar upp saker på väggarna och hjälper till med alla gardiner.

Nu ikväll ska jag bjuda ut Tobias på Thaimat, sen blir det film och mys hemma i vår egna fina lägenhet. Kommer bli en bra kväll detta, min älsklings 18 års-dag.

Grattis på 18 års-dagen min lilla sötnosgurkprutt!

Älskar dig mest av allt på denna jord,
du är mitt allt.
Tack för att du är min och förgyller mina dagar med skratt och kärlek.

Inga kommentarer: