tisdag, januari 19, 2010

KVÄLLSKAFFE

Godkväll! Sorry för en dålig uppdatering idag. Men jag duschade och åkte till Sandviken. Mötte Meliza, vi gick på ÖB och runt lite överallt. Sen åkte vi hem till henne där jag satt i hennes hårförlängning sen blekte vi slingor i hennes hår.

Sen åkte jag och hämtade Tobias så åkte vi hem till mamma och pappa för att hämta lilla Alice som har vart där och lekt med stora missarna hela dagen. Pappa var lite barnvakt åt henne.

Väl hemma gjorde jag goood mat, jasminris och till det stekte jag kycklingbitar med wookgrönsaker, satt på lite matlagningsgrädde, vart riktigt god thai/kina-mat. Diskade och städade undan och nu sitter vi och dricker kaffe och kollar på TV. Vart riktig sugen på kaffe, brukar inte va de annars.

Blir sängen snart, ska upp tidigt.

Inga kommentarer: