tisdag, januari 26, 2010

100126

Hej! Igår åkte jag och hämtade upp Meliza, sen åkte vi till Gävle för jag hade arbetsintervju, ska börja jobba extra så fick skriva avtal m.m Kommer inte tjäna så mycket men bättre det än ingenting. 4 dagar i veckan liksom som det kommer vara arbete på.

Vart en vända in i Valbo sen också, köpte ett svart långt pösigt linne, snyggt. Sen åkte vi till Meliza och sånt, sen vidare till Hofors, hämtade piercingsaker och sen hem. Gjorde goood mat, piercade, fick ringa polisen om en gubbe som kom och skulle lura oss här hemma, sen vart de lugnt resten av kvällen.

Nu idag har jag gjort ost & skinksås och pasta, varit till veterinären med lilla Alice som fick sin första spruta, gick hur bra som helst. Nu ska jag fixa mig lite och invänta Tobias. Vi ska hämta en dataskärm till han från syrran ikväll, sen ska vi montera upp ett bord till han så äntligen ska han få använda datorn.

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer: