tisdag, januari 12, 2010

100112

Godkväll! Idag har jag inte uppdaterat något i bloggen. Har haft fullt upp hela dagen, nästan. Tobias åkte till skolan vid lunch, då satt jag igång och städade och imellanåt lekte jag med Alice. Bakade lite syltkakor och kolasnittar också som verkligen verkade gå i hos Tobias, hehe.

Vid 15:00 tiden hämtade jag Tobias vid bussen, sen åkte vi till Arbetsförmedlingen för jag skulle lämna in papper och snascka lite. Sen gick vi till banken, tur att vi kom när vi kom för dom stängde kl 15:00 och vi kom 2 minuter i, dock vart vi kvar hos världens trevligaste Carina, min familj känner henne. Hon hjälpte oss med allting, så nu har vi fixat en massa saker till både mig, Tobias och saker tillsammans.
När det var klart gick vi och handlade, sen åkte vi hem och hämtade bebisAlice och tog med henne i buren hem till mamma och pappa. Där fick vi en varsin semla, årets första semla. Alice lekte med min katt som jag har hos mamma och pappa, han är världens snällaste. Men vår andra katt fräste så hon fick inte träffa honom. När vi var klar där åkte vi hem, gjorde varma mackor och sen har vi kollat på TV och tagit det lugnt, nu ska jag busa med Alice så hon blir trött. Tobias är i duschen och blir snart läggdags, skönt att Alice sover med oss och lika länge, hon piper hela tiden då hon inte är med oss. Mysigt att hon kommer och ger sin lilla mus när man kastar iväg den åt henne, precis som en hund och då är hon bara 12 veckor gammal.

Hörs i morgon!

Inga kommentarer: