tisdag, november 11, 2008

Valbo.

Hallå! Nu ska jag skynda mig att skriva lite, ska nämligen duscha och ta ur färgen ur håret. Håller på å färgar håret svart. Har vart till Valbo med Elin, köpte en klänning på Byoung för 99 kr, sen underkläder i spets som var jättesöta. Sen köpte jag småsaker. La undan mobilt bredband och en minidator (asus vit) till den 2/12. Bra att ha en liten dator att ta med sig när man ska någonstanns. Har en bärbar redan men den är så stor, eller ah lagom storlek.
Här är lite bilder, kanske kommer upp med senare ikväll. Klockan är ganska mycket och jag ska upp tidigt. Men vi hörs om ett tag.


Skulle ta på min skinnjacka, men den syntes inte så bra. Bättre bild i morgon kommer upp.
Ett par trosor sen klänningen. Den ser konstig ut med armarna men den är jättetjusig när den sitter på. Spänd och snygg.
Nu måste jag springa ner i duschen.

Inga kommentarer: