söndag, november 02, 2008

Lycka.

Idag är det Söndag, pappa fyller 55 år så har nyss gjort en tårta till honom. Vi ska fira honom nu på eftermiddagen, han kommer hem nu klockan 14:00 från jobbet. Han har sagt hela tiden att han inte vill ha något eller nå tårta eller nått så det blir överasskning när han kommer hem med presenter, tårta och sånt. Hoppas han blir glad.
Idag är också en lycklig dag, är så lycklig och glad så jag nästan gråter. MIN DRÖM HAR GÅTT I UPPFYLLELSE. Vad som har hänt tänker jag inte avslöja här nu, det kommer ni få veta direkt när jag vet att allt är klart. Jag säger bara HERREGUD, det lilla som fattats i mitt liv finns här nu framför ögonen på mig, tänker inte slänga det i sjön.
Nu ska jag göra mat, vegfärs och pasta. Sen ska jag ladda in korten på tårtan så ni ska få se.

Inga kommentarer: