tisdag, november 11, 2008

Tisdag.

Hallå alla!
Nu har jag satt mig vid datorn, tänkte bara uppdatera lite snabbt för jag ska snart åka iväg till Torsåker för att möta Elin, sen ska vi åka till Valbo en sväng. Elin ska hämta sin mobilt bredbands "donkelidonk", ni vet den man trycker i datorn. Hon har nämligen köpt en bärbar dator igår. Själv funderar jag på att köpa en vit minidator, men den fanns inte hemma i Valbo nu, fanns en helsvart på onoff för samma pris så ska kolla på den. Får se om jag köper den idag, isåfall ska jag köpa mobilt bredband också. Ska också in på kicks för att köpa lite småsaker, det får ni se när jag kommer hem.
I morse simmade jag inget för det skulle bli så stressigt för mig eftersom jag skulle till kursen, så om allt går fort i Valbo så ska jag simma nu ikväll. Det stänger 20:00 så hoppas. Ska iaf ta med väskan ifall att jag hinner. Annars blir det gym i morgonbitti. Nu när jag satt igång att träna känns det konstigt när jag inte gör det.
Jaja, nu ska jag platta håret och sminka mig. Hörs ikväll när jag kommer hem.
(Elin på bilden, dock 1 år gammal nästan)

Inga kommentarer: