måndag, november 10, 2008

Morgondagens planer.

Nu snart ska jag krypa ner i sängen, fryser jättemycket och är jättetrött i huvudet. Är nästan klar med mitt CV, ska bara finslipas i morgon. Ska packa väskan nu innan ja lägger mig för i morgonbitti ska jag simma.
Morgondagens planer kommer här...
05:00 Gå upp för att äta frukost.

06:00 Ska jag vara hos Annso vid höghuset för att sedan gå till Hoforshallen.

06:15 -07:30 Simma 30 längder, basta, duscha och fixa mig.
09:00 -12:00 CFA kurs, vi ska göra klart CV, Personliga brevet, svara på frågor på ett papper och göra lite övningar.
Efter kursen blir det nog att plugga lite på bibblan med Richard, sen gå till banken ska jag hinna med i morgon också, ska även upp till Kommunhuset, Björkhagsskolan och Resultat (om jag orkar och hinner). Sen när jag kommer hem ska jag färga håret svart igen, har världens utväxt och jag har köpt färg idag.
Vi hörs i morgon eftermiddag när jag kommer hem, om jag inte bloggar från CFA-kursens datorer (om man nu får). Och bilden här har en tjej som heter Emma gjort om på mig, gulligt av henne. Godnatt på er.

Inga kommentarer: