onsdag, november 12, 2008

Onsdag.

Hej! Igårkväll orkade jag inte skriva nå mer, jag höll på att dona och greja till efter 12 på natten sen var jag tvungen att sova.
Vaknade sent i morse fast jag var vaken vid 5 redan också men skulle vist inte upp då som jag trodde. Iaf så när jag stressade iväg mig till kursen så var dom sjuk så vi hade inget. Så jag och Richard gick till Björkhagsskolan och träffade Anki och Shalle, sen gick vi till kommunhuset och sen ner till Hofors igen. Gick och pratade med Lotta på Vendator också, ska ringa henne i morgon. Träffade GusstN och Jenny också, dom jobbar där.
Nu på eftermiddagen har jag inte gjort så mycket. Ska ladda in lite kort senare ikväll. Ska till Elin klockan 18:00 också. Vi ska sitta med datorerna och fixa och dona. Fan, jag som är halft handikappad idag, hehe.
Nu väntar bubi i telefonen, hörs sen.

Inga kommentarer: