måndag, november 03, 2008

MÅNDAG

Godmorgon! Har vart vaken ca 1 timme snart, jag vaknade vid 06:00 när mobilen ringde men tänkte att jag skiter i att gå till kommunhuset nu på morgonen och till Björkhagsskolan så jag åker direkt till bruket och möter Richard (bilden) utanför arbetsförmedlingen till strax före 09:00.
Då hinner jag ringa och ändra möte nu vid 08:00 tiden till syon för komvux. Sen efter lunch så traskar vi upp till Kommunhuset och lämnar papper. Jag trodde att jag hade fått pengar idag insatt på mitt konto men tydlingen inte, jag som har en skinnjacka och vinterleggings som kommer i veckan som jag lär betala. Och massa annat också, vi får se om det kommer in senare idag. Men brukar det inte komma in efter klockan tolv på natten?
Det märks senare, nu ska jag börja fixa mig. Ska åka om mindre än 1 timme. Hörs när jag kommer hem, blir runt 13:00. Då ska ni få veta allt om kursen m.m

1 kommentar:

Anonym sa...

Efter 14:00 om de är pengr från socialen. Pöss/K