torsdag, november 20, 2008

Torsdag- Två till tatueringar idag.

Hej! Förlåt för att jag inte uppdaterat idag, men det har vart fullt upp. Började med att jag mötte Richard "roffe rune" utanför glasbanken, vi gick till CFA kursen och fick lite papper påskrivan, sen åkte vi till Kommunhuset för jag hade möte. Sen gick vi till Björkhagsskolan för vi var tvungen att hämta våra betyg, men dom var upptagna där så vi ska göra det på måndag istället. Sen gick vi till CFA kursen och gjorde klart massa saker på datorerna. Efter det åkte jag hem, efter 1 timme åkte jag till badhuset och mötte Malin och Ida. Jag och Malin åkte till Sofie där vi tatuerade oss, kom hem nyss. Malin och Kurre skjutsade hem mig.
Jag är trött nu och hungrig, lär ta något att äta. Ni får se bild på tatueringen jag gjorde idag i morgon för jag har ingen just nu och plastet är på och det är blodigt. Men den ser ut som på bilden här under, fast jingjang märket är större. Det sitter på ryggen.


Nu ska jag ta något och äta sen försöka lägga mig, får sova med t-shirt på mig så jag inte blodar ner sängen, tänker iaf ha plastet på över natten. Shit, jobbigt med 4 nya tatueringar ( på två dagar) att sköta om.
Ledig i morgon från kursen, så jag ska sova ut. Vi hörs i morgon, godnatt!

Inga kommentarer: