tisdag, november 25, 2008

Försvunna Jimmy Bäckman.

Jimmy Bäckman är fortfarande försvunnen, det har gått 4 dygn nu ikväll. Polisen tror att han blivit kidnappad, själv vet jag inte va jag ska tro eller hur jag ska tänka. Jag hoppas bara han mår bra och kommer få komma hem så fort som möjligt.
Finns vissa tankar som åker omkring i huvudet på en, men dom vill jag få bort. Jimmy har inte gjort en fluga förnärd så han förtjänar inte det här. Var han nu är så vet vi alla att han inte är där frivilligt.


Idag har jag iaf gjort något bra, har gjort lappen som är här under och satt upp överallt ute.








Kom hem nu Jimmy, din familj och vänner behöver dig.

Som ni kanske också märker så har jag inte bloggat om något annat, det tänker jag inte göra på ett tag nu heller utan jag kommer uppdatera om Jimmy här på bloggen tills vidare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vart har du satt upp dom? jag har inte sett några i hofors iaf?:P

Anonym sa...

SVAR:

Valbo, Sandviken, Gävle, Dalarna.. men idag kommer dom upp i Hofors.