måndag, november 03, 2008

Morgondagens planer.

Nu har jag packat ner allt inför i morgonbitti, ska bara lägga ner en handduk i min bag. Nyfikna vad jag ska göra i morgon? Jo, kan säga att idag har jag fått mig en tankeställare jag aldrig fått tidigare. När vi kollade på filmen på kursen om hjärnan och hur man ska tänka och hur vi människor tänker m.m så fick jag massa saker klara för mig som jag aldrig tänkt på förut. Som t ex om framtiden, planer, planeringar här framöver, om vad jag ska sluta med i mitt liv och vad jag ska börja med.
Om man aldrig avslutar något och börjar på något nytt så kommer ju ens liv fortsätta gå runt runt runt som det gör nu. Det kommer aldrig bli någon förändring då. Här kommer morgdagens planer för mig iaf...
05:30 Ska jag gå upp och hoppa i mjukisbyxorna och en tröja, äta frukost och göra mig klar till 06:15.
06:30 Ska jag träffa Annso utanför badhuset för att simma ca 40 längder. Sen blir det att duscha och fixa sig.
08:30 Ska jag möta Richard vid BHS för att sedan gå till Arbetsförmedlingens lokaler.
09:00 - 12:00 ACF kurs. Syon för komvux kommer och har en föreläsning och sedan har jag privat samtal med någon av dom två tjejerna som håller i kursen på hur jag vill lägga upp mina framtida arbeten, min plan om jobb m.m
När kursen är slut ska jag och Richard äta lunch sen sätta oss på biblioteket där det är lugnt och skriva ner allt om oss själv som sedan ska bli ett CV. Vi skulle gjort det idag men det blev aldrig av. Resten av eftermiddagen blir det plugg hemma. Nu är det dags att hoppa i sängs så jag kommer upp i morgonbitti, är ju ingen morgonpigg människa precis. Vi hörs i morgon eftermiddag när jag kommer hem med en massa bilder från dagen. Godnatt på er.
Ser fram emot en förändring i mitt liv.

Inga kommentarer: