fredag, november 07, 2008

Fredag.

Hej! Äntligen fredag, skönt eftersom min vecka har vart så stressig. Idag på eftermiddagen har jag inte gjort så mycket mer än att städat mitt rum, har dammsugningen kvar men den går fort. Har kollat lite på tv på eftermiddagen också.
Resten av kvällen ska jag bara slappa, ska göra någonting att äta om en stund, men tror det blir fruktsallad för jag har mått så illa hela dagen. Sen blir det Idol klockan 20:00. Under idol ska jag sitta och skriva ner vad jag tycker om alla, kanske man kan få sig någon favorit ikväll. Det kommer komma upp här i bloggen då det är paus för nyheter m,m.
Fick också ett samtal av världens bästa DillaN som krockat med en långtradare, eller krockat och krockat det var den som körde in i dom. Hallelujah att Tommysen och Dilliz klarade sig bra, annars hade jag dött.
Dags att göra lite saker nu innan idol sätter igång, hörs om ett tag.
(1,5 år gammal bild på mig och Sabina på bilden)

Inga kommentarer: