onsdag, november 05, 2008

Morgondagens planer.

Kan säga direkt att det inte blir något Stockholm för mig i helgen utan jag ska göra andra saker. Men ska åka ner till Jenni i slutet av November eller i början av December iaf. Saknar henne så otroligt mycket, inge roligt att hon bor så långt bort. Fast egentligen är det inte så långt, men iaf.
Glömde berätta att det står ett rosa hus vid rondellen i Hofors, den ända rondellen som finns när man åker igenom mot antingen gävle eller falun-hållet. Iaf, dom ska riva den eftersom dom ska bygga Lidl där. Och dom som bor i huset lär flytta, och det var en gubbe (runt 70 års åldern har jag hört) som tydlingen inte ville flytta, har också hört att han inte har några barn eller fru så igår hade dom hittat honom hängd i källaren. Det är läskigt, Sov gott nu föredetta frisörgubbe.
Morgondagens planer:
05:00 Dags för att kliva upp för att försöka få i sig frukost. Ska faktiskt göra iordning det ikväll så jag har det klart, kan äta den i bilen på väg upp till Hofors.
06:00 Ska jag och mamma vänta in att Birgitta kommer hit. Sen ska dom skjutsa mig till Birgittas dotter som jag har börjat tränat med (Annso). Mamma och Birgitta ska till Gävle sjukhus i morgonbitti så lär åka med dom till Annso. Justja, mormor har opererats idag, Lårbenshalsen var ju av.
07:00 Då blir det gym på Hoforshallen, där vid badet. Förut hette det Medic gym men nu har dom bytt namn till ENJOY. Motion där:
* 30 Minuter gå/springa på bandet.
* Köra igenom alla maskiner.
* 20 Minuters cykling.
Sen blir det duscha och fixa sig efter gymmet.
08:45 Ska jag möta Richard för att gå på CFA kursen som håller på mellan 09:00- 12:00.
10:00 Då lär jag gå ifrån kursen för att ha möte med Charlotte Petersson (min lekisfröken) på Arbetsförmedlingen. Tur att det är i samma hus så jag behöver vara byta rum. Mötet tar runt 1 timme så är klar vid 11:00.
11:30 Har jag möte på Björkhagsskolan hos syon för Komvux, vi ska räkna betyg och prata om hur jag ska läsa upp mina små 50 P jag har kvar.
12:40 Samling vid CFA för att vid 13:00 tiden åka till Storvik och gå på studiebesök på Västerbergs Folkhögskola. Jag är riktigt sugen på att gå där och läsa upp mina 50P istället för på Komvux. Hoppas jag ser Diana där i morgon, hon går där på skolan.
Kommer väl hem efter 16:00 tiden, då blir det att fixa och dona. Kommer nog vara trött då också så det blir väl tidig kväll för mig för på Fredagmorgon ska jag simma 06:15 på morgonen, men mer om det i morgonkväll.
Som ni ser har jag en fullspäckad dag, det är lite grejer som händer där imellan också men det orkar jag inte skriva upp. Nu ska jag duscha och packa gymväskan, sen göra iordning frukost till i morgonbitti. Lika bra att ta fram kläder tills i morgonbitti också. Klockan är snart 22:00 också, borde ha kommit i säng för länge sedan. Dags att sätta igång för jag är så trött nu.
Hörs i morgon när jag kommer hem. Ha det bra sålänge, Godnatt.

Inga kommentarer: