onsdag, november 19, 2008

Bilder.

Sådär nu har jag ätit, tagit kort på mitt blodiga ben och laddat in bilder på bilddagboken. Ska läsa bloggar nu, kolla mailen, visa mitt jätteproffsiga CV till mamma och pappa. Sen lär jag också visa mitt ben för mamma, hoppas hon inte gnäller allt för mycket. Så trött på att hon tycker att jag har för mycket piercingar och tatueringar. Då kan jag säga 3 saker.
  • Jag är myndig och får pierca och tatuera mig utan målsmans tillstånd.
  • Det är min kropp, mina pengar så jag gör vad jag vill med det.
  • Jag håller faktiskt en gräns, jag vet att på vissa arbeten får man inte ha 40 piercingar som syns och massa tatueringar. hittils kan jag dölja alla mina tatueringar och så får det bli i fortsättningen när jag tatuerar mig.


Det här söta kortet och kissarna som jag fick idag av Peter.
Gulligt kort.

Så söta, dom ser ut som mina småkissar.


Mitt blodiga ben. Ska bli skönt att badda bort allt blod ikväll och smörja in benet.
Nu ska jag visa mamma, phuuuu.. Jobbigt att höra hennes tjat. Ni får se bättre bilder i morgon då plastet och allt är borta.




Inga kommentarer: