måndag, november 03, 2008

Första dagen avklarad.

Nu är jag hemma och har precis ätit. Det gick hur bra som helst på kursen på förmidagen. Vi hade jätteroligt där, bara roliga människor. I morgon kommer syon dit för att prata och sen har möte med handledaren där om hur vi ska lägga upp min plan om framtida jobb m.m Idag fick vi fylla i massa papper, dricka kaffe och kolla på en film som hette typ JAG AB eller nått sånt, det var någon smart svensk gubbe som hade nån föreläsning år 1999, den var sjukt bra den filmen. Han var så rolig så skrattade hela tiden.
Efter kursen vid 12:00 tiden gick jag, Richard och Niklas "Wesslan" till Sparköp, sen postade jag en grej och sen gick jag och Richard och bokade nytt möte med syon för komvux så vi ska dit på Torsdag. Sen gick vi till Kommunhuset och lämnade papper. Sen gick jag ner till min bror där jag stod ute och väntade i 45 minuter på mamma, min bror var inte hemma.
Nu ska jag platta ner håret och dra på mig nå kläder sen om 1 timme kommer Jenny och GusstN och hämtar mig, då ska vi dra iväg nån timme. Hörs när jag kommer hem ikväll.


Inga kommentarer: