måndag, november 10, 2008

Öppna barnhem i Hofors?

Hej! Nu är jag hemma för dagen, det ända som jag ska göra idag är att göra klart mitt CV och personliga brev för det ska skickas iväg på Onsdag. Och ikväll vid 18:00 tiden har jag tid för undersökning hos tandläkaren.
Rubriken om barnhem i Hofors? Jo, alla tjejer i min ålder och nått år äldre har fått barn inom 3 år nu. Kan säga några namn här: Therese, Erika, Malin, Sandra, Sabina, Sara, Nathalie, Pauoline (ska få snart tror jag) sen är det fler också. Tror att det blivit någon trend att skaffa barn i Hofors. Själv tycker jag att folk är för ung, man borde ha jobb med inkomst bla bla och allt det där men alla gör ju som dom vill. Alla mammor är lyckliga iaf, och det är huvudsaken.
Jo, nu är det så att på 2 dagar har jag fått reda på några stycken till som är med barn. Petra, Viktoria, Lina och Emma. Fick se bilder på Emmas lilla i magen idag på kursen, på ett kort såg man dom små tårna, jättesött.
Iaf, kan väl säga såhär att .. DET ÄR VÄL BARA I HOFORS DET HÄR HÄNDER? Inte sant?

1 kommentar:

Anonym sa...

Du och Peter ska väll ha barn?