tisdag, november 18, 2008

Tisdag.

JAG AB! Jag Ab är den filmen vi fått sett på kursen jag går, det handlar om hjärnan, hur man ska tänka, varför man tänker som man gör m.m Och jag AB är ens egna företag, man vill ju att ens företag ska gå bra, inte sant?
OCH för att det ska gå bra lär man ju pröva nu saker, avsluta vissa saker och påbörja nya. Jag har börjat med en sak, varje kväll när jag lagt mig har jag bestämt mig att.. I morgon ska jag vakna upp glad, försöa få i min frukost och sen sätta mig vid datorn och läsa aftonbladet medans jag äter frukost. Nu varje dag när jag vaknar har det blivit så, iaf i 2 dagar.. Igår och idag.
Det är ju alltid en början. T ex om man är stressad på morgonen (som jag faktiskt är nu)så är helta dagen förstörd sen, men om man tänker innan man somnar att i morgon ska jag gå upp i tid och äta frukost och inte stressa.. bla bla bla bla. Då blir det så dagen efter, iaf för mig.
Allt det här kanske låter konstigt?!
Nu lär jag fixa mig sen åka iväg på kurs, hörs strax efter 13:00 tiden.

Inga kommentarer: