söndag, november 02, 2008

Morgondagens schema!

Nu har jag duschat och gjort mig klar för natten. Tänkte bara skriva hur min morgondag ser ut, för er som är nyfikna.


06:00 Gå upp för att hinna äta frukost (så man slipper vara sur hela dagen) och hinna platta ner mitt hår som tar långt tid och fixa sig.
08:00 Möta Richard utanför Kommunhuset för att lämna lite papper till Yvonne och Erik. Sen gå ner till Björkhagsskolan och boka om ett möte med syon för Komvux som vi egentligen ska ha klockan 10:00. Vi får hoppas att vi får en tid på eftermiddagen i morgon istället.
09:00 Då börjar kursen som heter CFA (Centrum För Arbete) som håller till vid Arbetsförmedlingens lokaler. Vi får se vad det är för något, har ingen aning men ska gå 3 timmar om dagen 5 dagar i veckan i 1 månad. Hoppas det är roligt.
Det slutar vid 12:00 tiden så då ska vi väl luncha Arnemacka på bibblan och försöka få ner något som så småning om ska bli ett bra CV. Sen eventuellt möte hos Syon om vi får tid på eftermiddagen. Ja, nu vet ni lite hur min dag ser ut. När jag kommer hem ska jag gå ut och gå 1 timme MINST och resten av dagen blir det till att plugga körkort. Nu ska jag sova, Godnatt!

Inga kommentarer: