tisdag, november 04, 2008

Ett paket med posten.

Idag var det inte bara Peter som fick ett paket utan jag också. Fick sms från posten att min skinnjacka och kläderna hade kommit. Så vid 17:00 tiden åkte jag upp med mamma till posten och hämtade ut det. Jackan (bilden) satt som om den vore gjord för mig. Fick även grå leggings och lite annat mojs. Är jätteglad att jag fick jackan idag.
Åkte till GusstN sen och kollade på The Mist, den var så jävla idiotisk så jag och GusstN både grät och svor i en halvtimme efter. Ni får se den för att fatta. Sen ringde mamma och berättade att mormor har ramlat och brytit något så pappa hade åkt från jobbet till mormor och Andrej hade stuckit dit från sin brandövning och mamma var på väg dit och ambulansen var där och massa mer. Hon har brytit lårbenshalsen och sånt där, mamma smsade nyss för dom har röntgat mormor. Så Andrej skjutsade hem mig och nu kom pappa, vi har ätit kvällsmat nu såhär sent och nu kommer Andrej och hämtar oss för vi ska upp och hämta mammas bil så vi kan åka in till Gävle och hämta mamma.
Gud vilken jobbig dag. Har gått upp 05:30 i morse och haft fullt upp precis hela dagen. Får se om jag skriver nå mer när jag kommer hem men det tror jag inte eftersom det lär bli sent och jag ska upp 05:30 i morgon för 06:30 ska jag till gymmet med annso, sen är det kurs mellan 09:00 och 12:00. Sen ska jag till bibblan med Richard (3e gånger gilt nu).
Nu lär det köras lugnt, det är så halt ute.

Inga kommentarer: