tisdag, november 04, 2008

Vad prioriterar jag mest?

God eftermiddag! Eller va ska man säga? Gud så härligt det var att simma i morse, det var släckt i hela badhuset sen massa smålampor i bassängen. Vart jättemånga längder, sen efter det bastusnack med Annso och äta mandarin. Mötte Richard vid 08:30 så gick vi på kursen, var roligt idag. Det var massa folk som kom idag som inte var där igår, men man har ju sina favoriter där. Alla är så roliga, trevliga och snälla. Kommer trivas i den där gruppen. Vi kollade på andra delen av Jag AB med den där hjärnsnubben idag också, han är så sjukt rolig. Det är två delar kvar av den filmen. Hade även mitt privata möte också, det gick bra. Vi satt lite mål och sånt här framöver.
Vart inge bibblan med Richard idag heller för jag var tvungen att åka hem för alla skulle bort så hade inte kunnat tagit mig hem annars. Nu har jag iaf handtvättat badkläderna och hängt in dom i torkskåpet. Ska plocka ur och i diskmaskinen snart sen svara på massa frågor som ska vara klar tills i morgon på kursen.
Ikväll blir det nog film med GusstN tror jag, men mer om det sen.
Justja, för er som undrar vad jag menar med titeln på det här inlägget. Det är nämligen så att jag sitter och väljer ut 8 sakar av typ 100 eller nått som jag prioriterar mest. Det är en sak jag har lite kvar att göra tills i morgon.

Inga kommentarer: