torsdag, november 27, 2008

JIMMY BÄCKMAN!

Hej folk, hej bloggen! Eftersom Jimmy Bäckman fortfarande är försvunnen så tänker jag inte ägna tid åt att gnälla över mina vardagliga liv, alla småsaker jag skriver i bloggen om att jag är så trött, att mamma tjatar och att det är jobbigt att gå upp på morgonen. Utan just nu tänker jag på Jimmys familj och andra nära till han, som min pojkvän och hans vänner. Hur svårt dom har det, hur dom kämpar och går upp tidigt på morgonen för att söka genom skogar m.m runt om i Ludvika.
Alla vill att Jimmy ska komma hem men ingen vet hur han har det eller vart han är och det skrämmer mig. Testade ringa hans mobil idag, han hade pratat in en telefonsvare. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva här i bloggen, jag önskar att Jimmy mår bra och att han kommer få leva lycklig resten av sitt liv, han förtjänar inte det här.
Ni har väl läst expressen och aftonbladet? Har stått att dom tror att han blivit misshandlat, men så var det inte. Att dom hittat en jacka, men det var inte hans. Dom har även hittat spår som leder ner i ett 30 meters djupt dagbrott, där har dom kollat och hittat saker dom ska kolla igenom. I morgon ska dom upp med helikopter och det är ju på tiden, det har ju blåst så mycket så vädret har inte tillåtit. Idag har det vart varmt men blåst, så nu är snön nästa borta helt, det värsta är att i helgen blir det kallt igen, INTE BRA.
Nu ska jag ringa min älskade pojkvän, han behöver mig nog mer än datorn. Sen sista jag skrev har jag inte gjort mycket, sökt jobb på Eckerölinjen, har vart i Gävle, Falun, Borlänge, Sandviken och Valbo och satt upp lappar om Jimmy, har även inskaffat mig lite nya kläder i garderoben. Nu vet ni iaf några saker jag gjort. I morgon ska jag träffa Jenni och hennes kille som är på genomresa förbi Hofors, sen kommer DillaN och ska umgås med mig på eftermiddagen. Godnatt på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig
Tråkigt med Jimmy, tänker på er alla nära o kära.
Tack för besöket hos mig :)
Jag länkar tillbaka till dig.

Kram Kicki