tisdag, november 18, 2008

Morgondagens planer.

Jag är verkligen hur trött som helst nu, mitt huvud kokar för jag har feber och jag vet inte ens om jag orkar duscha men det lär jag gära ändå. Tänkte bara uppdater snabbt om vad som händer i morgon.
Ska upp vid 07:00 tiden, men jag kommer inte komma upp förns 08:00 ändå. Mellan 09:00- 12:00 är det CFA kurs, efter det ska jag pierca mig, ska göra två stycken på hälsokraft. Sen ska jag hem och äta och dona för vid 18:00 tiden ska Elin följa med mig för jag ska tatuera mig. Om det inte blir att jag åker och tatuerar mig tidigare då, vi får se. Sofie skulle höra av sig i morgon.
Vad jag ska tatuera får ni se i morgon när jag gjort det. Har massa tatueringar jag vill göra, men lär gära en åt gången. Fast i morgon ska jag göra två stycken, kanske 3.
Nu ska jag göra frukosten klar tills i morgonbitti, sen duscha och lägga mig. Kanske uppdaterar från kursen, kommer ändå sitta vid datorn där hela tiden i morgon. Men ni får ha det så bra så hörs vi i morgon kära folk, Godnatt!


Inga kommentarer: